Ahad, 27 April 2008

Penulis blog ini calon Presiden KLSD

Salam Deaf Blogger,

Anda dah tahu latarbelakang penulis mydeafblog.....

Dia TAKUT saya masuk KLSD tahun ini kemudian tidak panjangkan khidmat dia sebagai Presiden MFD.....

oleh itu Dia GAGAL bangunkan KLSD selama 10 tahun.... Dia penasihat KLSD GAGAL mengawal Kamarzaman dan Aqlam menjaga KLSD selama 10 tahun.....

saya mesti berikrar MAJUkan KLSD demi kepentingan Warga Pekak Kuala Lumpur....

Mengapa Dia melobi Aqlam tetap mempertahankan jawatan Presiden KLSD?? Aqlam masih diMANJAkan oleh dia...

Wawasan Orang Pekak 2000 dah dilupakan bermakna Presiden MFD kekurangan IDEA......

saya mesti MAJUkan komuniti Pekak Kuala Lumpur..... Mengapa Dia tidak boleh memberi lampu hijau kepada saya.......

Dia macam Tun Dr Mahathir Pekak tidak suka saya macam DS Anwar Ibrahim Pekak....

Ia terpulang kepada pendapat Deaf Blogger

STK