Isnin, 12 Mei 2008

Allah Amat Murka terhadap MSFD-DSE Pusat Jenayah Perdagangan Hamba PEKAK

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Deaf Reader,

Allah amat murka pada Penggiat Pusat Jenayah Perdagangan HAMBA PEKAK di MSFD-DSE.

Oleh itu saya terpaksa menutup DSE dan membuang 6 orang bekas staf DSE demi Kepentingan Rakyat Pekak Malaysia.

Saya 'mengucapkan' jutaan terima kasih kepada Presiden MFD yang berhasrat menguburkan DSE atas bekas staf DSE tidak hormat golongan keTUANan PEKAK semasa Presiden MFD melepak dengan semua AJK PDA berwajah baru.

Saya hanya mendedahkan hal sebenar kepada Mahkamah Rakyat Pekak Malaysia sahaja.

Penggiat Pusat Jenayah Perdagangan HAMBA PEKAK gemar KACAU siasatan EXCO MSFD dalam kes pecah amanah.

Ia terpulang kepada pendapat Rakyat Pekak Malaysia.

Marzuki Ong
Penjaga ISTANA DEAF SUPREMACY

p/s saya tidak niat mengkritik kekurangan kepemimpinan Pekak Malaysia kerana saya sentiasa menjadi tempat luahan/pendapat/komen/rintihan Rakyat Pekak Malaysia selama 10 tahun.

Blog Setiausaha Agung MSFD 1 Sept 2005 - Persaraan Marzuki Ong Maliki Ong

"MSFD kehilangan Setiausaha Agung yang berwibawa sepanjang zaman, iaitu Marzuki Ong bin Maliki Ong yang mengumumkan persaraan daripada semua jawatan selepas berkhidmat lebih daripada 10 tahun dan menyandang pelbagai jawatan penting dalam pelbagai persatuan orang Pekak di seluruh negara ini.

Ini menyebabkan penulis dipilih oleh BGM MSFD mengambil alih jawatan Setiausaha Agung MSFD yang merupakan tanggungjawab yang berat. Penulis menyedari kewibawaan beliau tiada tandingannya walaupun beliau sering mengkontroversikan pelbagai isu hangat yang mencabar kewibawaannya.

Kecemerlangan beliau yang terkenal dengan kepintaran yang luar biasa dalam perancangan strategi pembangunan komuniti warga Pekak akan dijadikan teladan dan pelajaran baru kepada penulis yang baru sahaja menjawat Presiden PSD dan Setiausaha Agung MSFD."