Sabtu, 26 April 2008

MARZUKI VS SAZALI DALAM DEBAT PEMIKIRAN MASA DEPAN WARGA PEKAK MALAYSIA

Assalamualaikum Penulis MyDeafBlog,

Mengapa anda tidak benarkan saya masuk Debat Pemikiran Masa Depan Warga Pekak Malaysia? Saya tahu Anda takut KALAH dalam Debat Pemikiran Masa Depan Warga Pekak Malaysia. Anda telah memberi alasan-alasan tentang saya tidak mewakili NGO Pekak Negeri.

saya telah menjadi kambing hitam selama 10 tahun kerana anda telah mencuri idea saya tentang ............ saya diajar oleh Allahyarham Syed Osman tentang saya harus bersabar. Allah Yang Maha Mengetahui

Mengapa anda telah pergi ke Singapore untuk meracuni pemikiran belia Pekak Singapore di Kem Belia Pekak Singapore tentang keburukan Singapore Association for the Deaf ahli gabungan WFD. Penganjur Kem Belia Pekak Singapore adalah persatuan bukan gabungan WFD manakala anda selaku Presiden MFD.

Ini tidak adil................. sila tanya belia Pekak Singapore tentang kelemahan Presiden MFD memburukkan SAD. ini malukan komuniti Pekak Malaysia.... saya tidak ada kuasa suara...

Bila Penulis MyDeafBlog menjadi Pemimpin Pekak Kebangsaan IKHLAS??????

Terima kasih. Wassalam