Ahad, 27 April 2008

Presiden MSFD dijadikan sebagai bahan ujikaji oleh Presiden MFD

Salam Penulis MyDeafBlog,

mengapa anda sentiasa menindas saya dalam blog mydeafblog yang mengatakan saya mengawal Presiden MSFD 2007-2008? Ini tidak betul. Rasional anda belum kukuh..... Anda INGIN menjadi RAJA perlembagaan MSFD-MFD semula....

saya harus mempertahankan maruah saya demi KEPENTINGAN WARGA PEKAK MALAYSIA kerana ALLAH

Komuniti Pekak Malaysia lama mengetahui kelakuan PRESIDEN MFD menjadikan Presiden MSFD sebagai bahan ujikaji selama 4 tahun iaitu 2000 - 2003.

Punca Pergerakan Sukan Pekak Malaysia terbantut adalah tangan Presiden MFD selama 4 tahun.

Anda rasa 'tidak dosa' dan 'tidak salah' mengawal Presiden MSFD...... Anda ingat anda 'TUHAN PEMBANGUNAN WARGA PEKAK MALAYSIA' tanpa kecacatan.....

Mengapa anda tetap KACAU saya sentiasa Majukan MSFD hampir 10 tahun?

Saya masak dengan perangai anda yang memang jeolous dengan kebolehan saya sentiasa menghulurkan komitment tinggi kat MSFD.

Atlet-Atlet Pekak Malaysia hanya mengharapkan saya menghulurkan sumbangan komitment, idea, tenaga, masa, duit, kerja untuk membangunkan mereka ke arah menjayakan Sukan Pekak Malaysia.


Saya tidak pernah KACAU anda sentiasa Majukan MFD hampir 10 tahun.... Mengapa Anda Raja Sibuk dalam Hal MSFD..... ini buat Ahli-Ahli Gabungan MFD-MSFD tidak boleh memanjangkan khidmat anda sebagai Presiden MFD...

Terima kasih