Sabtu, 26 April 2008

Penulis Blog ini bukan makan angin di Kuwait

Salam Penulis MyDeafBlog,

Sebelum ini, cadangan Setiausaha Agung APDSC mengenai calon saya disokong oleh Presiden APDSC dengan persetujuan Presiden ICSD sebagai Koordinator Teknikal APDSC. saya bukan melobi kebolehan saya....

Mengapa anda meracuni pemikiran semua EXCO Ahli Gabungan MFD-MSFD tentang saya makan angin di Kuwait?

Saya bukan makan angin di Kuwait selama 3 hari 2 malam. Tujuan saya di Kuwait membantu memberi garis panduan teknikal kepada Kuwait Sports Club for the Deaf Penganjur APGD Kuwait 2008. saya dan Albert Lim bukan campur tangan dalam hal KSCD yg dihukum penalti US 3 juta oleh ICSD. Bagi saya, saya bersimpati dengan Kelab Sukan Pekak Kuwait. saya secara ikhlas membantu KSCD menjayakan projek APGD Kuwait 2008.

Siapa anda? mengapa anda arahkan saya 'dibuang'? Anda ingat ANDA PEMIMPIN PEKAK BERSIH....

Anda telah makan angin PERCUMA di LUAR NEGARA selama 17 tahun sejak dipilih mewakili Malaysia ke JICA Osaka. saya tidak jeolous. Anda telah mengumpul kekayaan (bukan duit) manakala saya telah dilanda kemiskinan (bukan duit).

Mengapa anda gemar meracuni pemikiran semua EXCO ahli-ahli gabungan MFD-MSFD tentang keburukan saya seumur hidup.

ini tidak adil... SAYA ADA HAK RAKYAT MALAYSIA MEMPUNYAI SUARA DALAM PERLEMBAGAAN MALAYSIA.

Terima kasih