Sabtu, 26 April 2008

PENULIS BLOG INI BUKAN PEROSAK KOMUNITI PEKAK MALAYSIA

Assalamualaikum Penulis mydeafblog,

mengapa anda melabel saya sebagai Perosak Komuniti Pekak Malaysia? Anda ingat dilabel sebagai Pemimpin Pekak BERSIH.

Anda ada kuasa Presiden MFD memberi laluan "tuding jari ke anda" kepada saya walaupun anda tahu menutup kelemahan anda.

Saya telah menderita selama 10 tahun sebab saya telah menjadi kambing hitam..

Anda 'menutup' mata Wakil-Wakil Ahli Gabungan MFD-MSFD terdiri daripada golongan bukan Genius. Ini mudahkan anda mengumpul kekayaan (bukan duit) selama 10 tahun.....

Saya 'membuka' mata Wakil-Wakil Ahli Gabungan MFD-MSFD mesti mencurahkan komitment mereka Majukan Harapan Warga Pekak Malaysia. ini makna saya mengorbankan masa, kerja, wang saku selama 10 tahun........

Wakil-Wakil Ahli Gabungan MFD-MSFD tidak boleh dimanjakan oleh Presiden MFD lagi.

Semua Ahli-Ahli MFD-MSFD masih MEMERHATI kelakuan anda seumur hidup.

Saya telah dirosakkan oleh anda selama 10 tahun....

Tahukah siapa Perosak Komuniti Pekak Malaysia

Terima kasih